حرف های یک بنده خدا

چادر می پوشم؟ ایمان خودمه...
تیپم جلف نیست؟ سلیقه ی خودمه...
املم؟ منطق خودمه...
دوس پسر ندارم؟ دل خودمه...
بلند نمی خندم؟ اخلاق خودمه...
با حجاب باشم زشت می شم؟ قیافه ی خودمه...
بی تمدن ام؟ راه خودمه...
.
.
.
اونایی که کنارمن مجبور به تحمل من نیستند...میتونن راه خودشونو برن..با هاشون کاری ندارم...من برای خودم و خدای خودم هستم ... نه برای پسرای کوچه و خیابان...

بایگانی
آخرین مطالب

خیلی جالبه حتما بخون

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ

بسمه تعالی..

از:شهدا

به:تمام مردم ایران...

سلام...

به خدا قسم قرارمون این نبود....

والسلام....

امضا:قطره قطره خونمان

  • فاطمه حججی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی