حرف های یک بنده خدا

چادر می پوشم؟ ایمان خودمه...
تیپم جلف نیست؟ سلیقه ی خودمه...
املم؟ منطق خودمه...
دوس پسر ندارم؟ دل خودمه...
بلند نمی خندم؟ اخلاق خودمه...
با حجاب باشم زشت می شم؟ قیافه ی خودمه...
بی تمدن ام؟ راه خودمه...
.
.
.
اونایی که کنارمن مجبور به تحمل من نیستند...میتونن راه خودشونو برن..با هاشون کاری ندارم...من برای خودم و خدای خودم هستم ... نه برای پسرای کوچه و خیابان...

بایگانی
آخرین مطالب

مریم مقدس

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

دخترک به خدا گفت:

خدایا .تو خودت مرا زیبا افریدی..

خوب من هم به نشانه شکر گزاری از تو ان را در معرض همه قرار دارم...

می خواستم از ان بهره ببرم...

پس چرا می خواهی عذابم کنی؟؟؟

.


.


در این هنگام در های بهشت باز شد و مریم مقدس وارد شد...اوکه در نهایت زیبایی بود...

.

.

دختر سرش را پایین انداخت..

  • فاطمه حججی

نظرات  (۱)

وقتی میپرسند: نمیپزید در ای چادر؟
یک لبخند زن و بگو:
سرگرم عشق بازی ک باشی
در اشتیاق خاکستر شدن
این گرما ک شوخی کوچکی بیش نیست
و بعد دقیق شو در چهرشان
تا خوب ببینی که چطور میشود
با یک چادر
تمام معادلات عقلانیشان را در لحظه ای برهم زند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی