حرف های یک بنده خدا

چادر می پوشم؟ ایمان خودمه...
تیپم جلف نیست؟ سلیقه ی خودمه...
املم؟ منطق خودمه...
دوس پسر ندارم؟ دل خودمه...
بلند نمی خندم؟ اخلاق خودمه...
با حجاب باشم زشت می شم؟ قیافه ی خودمه...
بی تمدن ام؟ راه خودمه...
.
.
.
اونایی که کنارمن مجبور به تحمل من نیستند...میتونن راه خودشونو برن..با هاشون کاری ندارم...من برای خودم و خدای خودم هستم ... نه برای پسرای کوچه و خیابان...

بایگانی
آخرین مطالب

ﺣﺠﺎﺏ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺳﻘﺮﺍﻁ

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

دختره رفته موهاشو خفن مش کرده..

از دماغش دوتا سوراخ مونده...

همیشه عکسای پرو فایلش یا لب استخره یا با تاپ و دامن کوتاه...

بعد میگه خسته ام ازاینکه پسرای الان فقط به اندام ادم نگاه می کنن و شهوت پرستند..

اخه بگو شلغم!!!!!

با اون عکسا و اون وضعی که داری انتظار داری پسره که می بینتت یاد مسئله ی سقراط بیفته؟؟؟؟

والاااااا....

  • فاطمه حججی

نظرات  (۳)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • خخخخخخخخخخخخ اعصاب معصاب نداریا
    پاسخ:
    این تازه خوبش بود...
    ندیییییییدیییییییییی...
    گذشت ان زمان ک نفت را طلای سیاه میدانستند
    امروز طلا تویی
    سیاه چادرت
    پاسخ:
    مرضی جونم این مطلبو با اسم خودت مینویسم..
    فاطمه منخودم چادری ام .سرادنبال دخترای جلف نیستن .دنبال دخترای آفتاب ومهتاب ندیدند.------
    ------------اینو تجربه ثابت کرده.

    -------به وبم سربزنی خوشحالم می کنی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی